Rabu, 2 Disember 2009

Hmmm....

Assalamualakum dan Selamat Sejahtera pada semua...blog ini aku buat adalah untuk menyimpan informasi-informasi teknikal yang telah aku buat selama aku jadi juruteknik ni...kira mcm kerja2 aku yang aku tau akan aku simpan disini...ini adalah bertujuan untuk aku nak merujuk kembali jika terdapat masalah2 yang telahpon aku selesaikan atau masalah yang pernah aku buat yang aku terpaksa buat balik...contoh masalah2 kecik yang selalu aku sendiri pon kekadang dah lupa aku dah pernah buat! Jadi bolg ini adalah untuk rujukan aku semata, tetapi aku tidak pula menghalang bagi sesiapa yang mahu membacanya, kerana jikalau dengan posting aku yang akan datang ni aku dapat menyelesaikan masalah korang...aku berbesar hati...tetapi aku harap jka step2 yang aku postingkan tu tak berjaya, bolehlah mendapatkan nasihat pakar....sebab aku pon bukan la pakar sangat pon...hehe...

Ada juga diantara posting aku ini akan aku tujukan khas buat kaktangan di KDN, iaitu masalah2 yang sering dihadapi di KDN, jika rasa nak menyelesaikan masalah sendiri, boleh la rujuk kat posting aku nnt...tp aku nasihatkan supaya jika anda menghadapi masalah dengan komputer eloklah menghubungi juruteknik dahulu atau boleh la menghubungi saya...

Jadi aku akan isikan juga maklumat2 yang terkini berkatan dunia IT ini jika aku rasa ia sesuai, sebagai contoh, kalau ada perkara2 baru yang aku rasa leh dikongskan...

jadi aku akan kongsikan seberapa banyak cara2 aku menyelesaikan masalah yang aku hadapi di tempat kerja aku disini...

2 ulasan: